Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
[徵女] 許我一個好老婆吧之自我感覺良好徵友!
Jun 27th 2013, 14:43

我承認我不是第一次徵友,
我也承認收到信後沒有認真回覆每封信,
我更承認真正見過面的人不到幾個人!
所以我決定痛改前非

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jdisfsdf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()