Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 ask 板
[請問] 解除警示帳戶後?裡面的錢?
Jun 28th 2013, 17:42, by heartfine

我去年六月左右,因為求職陷阱被陷 害... 導致我的帳戶變成詐騙集團的人頭 受害者有提告,帳戶被列為警示帳戶 後來折騰了一年到現在,終於拿到不 起訴處分書... 我是一個剛出社會的女孩子,碰到這 種事情真的讓我很難過... 我只是想求職,想上班賺錢,卻一開 始就被搞的這樣... 詐騙集團跑路,我不知道警方辦到哪 裡,有沒有找到 但是至少我拿到我的清白,不起訴處 分書 申請了解除警示帳戶,拿到公文和申 請表 去郵局想解除警示帳戶,想說終於可 以將薪水匯入帳戶內的時候 郵局人告訴我,解除警示帳戶的意 思,就是撤銷這個帳號
這整個帳戶,包含裡面的錢,全部都 會不見 錢是要賠給被害者的

為什麼?我是拿到不起訴處分書 耶?? 也沒有提到罰金或是處分之類的 阿? 為什麼我帳戶要整個被撤銷?裡面 的錢都會不見?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jdisfsdf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()